Praktisk info

Sted og tid

Oslo 16.-17. september 2025

Quality Hotel Hasle Linie, Bøkkerveien 15, 0579 Oslo

Hotellet ligger sentralt til med gode kollektivmuligheter fra både Oslo S og Oslo Lufthavn Gardermoen.

  • Flybussen går hver time fra Gardermoen og stopper et lite steinkast fra hotellet. (Ca. 5 minutters gåavstand). Rabattkode fra hotellet tilbyr reisende 20% ved bestilling over nett. Bruk rabattkode: QualityHasle1
  • T-bane 4 og 5 (Vestli) fra Oslo S går med under 10 minutters mellomrom jevnlig gjennom dagen. Gå av på stoppet Løren (4) eller Hasle (5).
  • Buss 60 (Tonsenhagen) går hvert 15 minutt fra Oslo S gjennom dagen. Gå av på Haslevangen.
  • Stor grus parkering med plass til ca. 200 biler ligger ca. 100 meter unna hotellet. 295 kr døgnet og registreres i resepsjonen.

Se hotellets hjemmeside for mer informasjon om fasilitetene.

Ta en titt på sidene til Ruter og Flybussen for mer informasjon om kollektivtransport i Oslo og bruk gjerne Google Maps eller tilsvarende for å finne frem.

Under konferansen

Fysisk deltakelse:

  • Registreringen starter kl. 09.00 utenfor salen
  • Konferansen starter kl. 10.00
  • Lunsj blir servert i restauranten utenfor konferansesalen
  • Besøk gjerne våre stands i pausene
  • Det er viktig at alle respekterer pausetider og er på plass i salen til oppstart etter pauser, slik at vi klarer å følge programmet
  • Det vil bli filmet og tatt bilder i løpet av dagen. Dette bruker vi i omtale av konferansen og i løpende rapportering på nett og i sosiale medier.
  • Følg oss i sosiale medier for løpende rapportering og intervjuer fra konferansen
  • Ved spørsmål, gå til info-stand utenfor salen
  • Evalueringsskjema blir sendt ut til alle deltagere på e-post etter konferansen

Digital deltakelse:

  • Alle påmeldte på konferansen får tilgang til den digitale sendingen
  • Lenke sendes ut på SMS mandag 15.09 fra avsender: Vivida
  • Så lenge programmet er direkte er det mulig å spole tilbake opptil 4 timer i sendingen
  • Opptaket av konferansen blir gjort tilgjengelig i løpet av torsdag 18.09 og vil ligge ute i 30 dager

Målgruppe

De som jobber i helse- og omsorgstjenesten, både i spesialisthelsetjenesten og i kommunale helsetjenester, innen tjenestetildeling, hjemmetjenesten, institusjon, rehabilitering eller helsefremmende og forebyggende arbeid. Konferansen er også relevant for beslutningstakere, ledere samt de som jobber med aldring og eldrehelse i interesseorganisasjoner og frivilligheten.

Pris

Fysisk deltakelse

Konferansepris: 5 600 kr.

Konferanseprisen inkluderer deltakeravgiften, samt lunsj, enkel pausemat/frukt og kaffe/te begge dager. Deltakere som deltar fysisk, får også tilgang til det digitale innholdet i 30 dager etter konferansen.

Digital deltakelse

Pris: 4 000 kr

Alt det digitale innholdet til være tilgjengelig i 30 dager etter konferansen.

Rabatter

For digital deltakelse tilbyr vi gode grupperabatter ved samlet påmelding knyttet til en og samme fakturaadresse.

For 2 påmeldte er det 15 prosent rabatt
For 3-4 påmeldte er det 20 prosent rabatt
For 5-9 påmeldte er det 25 prosent rabatt
For 10 eller flere påmeldte er det 40 prosent rabatt

Er dere enda flere som er interessert? Kontakt oss på post@aldringoghelse.no.

Rabatten legges til automatisk ved påmelding

Vi har studentrabatt og tilbyr fulltidsstudenter halv pris. For å få studentrabatt ta kontakt med oss på epost: post@aldringoghelse.no

Påmeldingsfrist

Utvidet frist – 8. september 2025

Påmeldingen er bindende – eventuell. avbestilling må sendes skriftlig til post@aldringoghelse.no senest 14 dager før konferansestart. Ved kansellering på et senere tidspunkt vil ikke konferanseavgiften tilbakebetales.

Overnatting

Deltakerne må selv ordne med reise og overnatting.

Det er holdt av noen rom på konferansehotellet Quality Hotel Hasle Linie til en lavere pris. (Enkeltrom kr. 1390,- og dobbeltrom kr. 1590,-) Disse kan bookes ved å følge denne bookinglenken. Alle rombestillinger skal gjøres gjennom lenken.

Gjestene som vil booke rom må oppgi følgende info:

  • innsjekk og utsjekk dato
  • fornavn og etternavn og antall gjester
  • kortnummer og utløpsdato som garanti

OBS! Frist for booking av rom til avtalepris er 22. juli

Godkjenninger

Konferansen er godkjent i legers etter- og videreutdanning og spesialisering for LIS-leger i: allmennmedisin, samfunnsmedisin, alders- og sykehjems-medisin, psykiatri, geriatri og nevrologi med 12 timer og i Indremedisin med 6 timer.

Se Legeforeningens egne sider for mer informasjon.

Konferansen er også godkjent som tellende i spesialitetene i klinisk sykepleie, klinisk psykologi og klinisk fagstige for hjelpepleiere, omsorgsarbeidere og helsefagarbeidere med 12 timer.

Øvrige yrkesgrupper må kontakte eget forbund.

Søknaden ble ikke godkjent i legers etter- og videreutdanning og spesialisering for LIS-leger i: fysikalsk medisin og rehabilitering med 12 timer.

Obs! Psykologforeningen godkjenner ikke digital deltakelse som tellende til spesialiteten i klinisk psykologi.

Har du spørsmål?

Forespørsler som gjelder konferansen kan rettes til Aldring og helse på

Telefon: 33 34 19 50, eller på e-post: post@aldringoghelse.no